środa, 22 października 2014

Powrót zbliża się wielkimi krokami!

Ktoś jeszcze tu jest? Zagląda czasem? Może czeka? Mam nadzieję że jeszcze o mnie pamiętacie. Moi drodzy kochani czytelnicy wychodźcie powoli z ukrycia, bo już nie długo powrócę i mam nadzieje że będzie to powrót w wielkim stylu. Co prawda, musicie się jeszcze uzbroić w cierpliwość i dać mi trochę czasu, aż wszystko wróci do normy i zabiorę się za pisanie nowych rozdziałów, ale wiedzcie że o was pamiętam, tęsknie za wami i za starymi dobrymi czasami oraz zrobię wszystko, aby w żadnym razie nie zawieść waszych oczekiwań, które po ponad roku czekania na pewno będą duże. Przepraszam was za błędy, ale pisze ten post na szybko w ogromnym przypływie euforii, zmęczona, bardzo śpiąca i chora na zapalenie oskrzeli, ale szczęśliwa z powrotu. Czekajcie na informacje ode mnie. Trzymajcie się, dobranoc :) Cassandra

1 komentarz:

  1. Nie wieżę!!! Ty żyjesz!!!! :P mam nadzieję że rozdział będzie baaaaaaaaaaardzo długi jaki wynagrodzenie że tak hugo czekałam i pewnie nie tylko ja. no cóż mogę więcej? życzę powrotu do zdrowia i czekAm na rozdział!

    OdpowiedzUsuń